onsdag 29 april 2009

Summer heat

Oj vilken värme det kom idag! 26 grader visar tempen på och det är strålande sol! Underbart!

Har hämtat ut mina linser idag, de var jättebra! Så nu slipper jag brillosarna på bröllopet ;-)

-----------

Annars har dagen vart lugn, bara njutit.

Igår tog jag mig en liten tur med mopeden! Åkte en kort tur med Thommy och Dennis, det gick helt ok. Ja, jag är ju inte helt van så det blev lite motorstopp och lite gashäng, men vad gör det ;) Som kvinna är man alltid ursäktad när man inte klarar det tekniska ;)

--------------------------------------

Idag blir det lite shopping, men jag är sur över att jag tappat bort mina rabattcheckar på HM! Tänkte köpa en klänning och hade behövs dem nu, linserna blev dyra så jag vill gärna ha lite rabatt på det..

nä nu ska jag ut i solen igen! So long!

Lite mer Baskery =P





Inga kommentarer: