tisdag 21 april 2009

A busy day

 

Ja idag blir det hektiskt! Jag ska lämna in klänningen till sömmerskan, lämna in ringarna och köpa linser! Eller ja iaf boka en synundersökning för det, och hoppas på att jag hinner få mina linser i tid!

Jag är expert på att dra ut på saker, så allt blir klart i sista minut, men, det är jag :-)

---------------

Igår var jag ju in på magnetröntgen, och det gick bra! Tog bara 25min denna gången, förra gången tog det 2tim, det var inte lika kul.

Gjorde en god fiskrätt som jag kan tipsa om!

2 stora fiskfiléer, typ pangasus

2dl riven ost

1dl passerade tomater

1/2 zucchini i tärningar

lite kokt blomkål

1tsk sambal oelek

Oregano, körvel och vitlök

Lägg fisken i botten av en form, blanda resten till en smet och häll över fisken. Grädda i ugnen i 225grader i 20 min.

-------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag ringa min homeopat också, ska prata lite om hur utvecklingen gått. Det har gått super men jag behöver mer doser,min kropp förbrukar medicinerna som jag vet inte vad just nu. Min kropp är verkligen i utvecklingsfas just nu.

----------------------------------

Nåt som irriterar mig just nu är alla reklamer om uppiggande produkter o.s.v. Om man är trött, sliten eller har kass mage, så ska man ta en produkt som gör en bra.

Kanske ska folk fundera på att sluta stressa, äta bättre och se över sina vanor i övrigt än bara fortsätta med allt skräp och stress och ta sig ett piller.

Sundhet kommer inifrån, det kommer man inte ifrån.

-------------------------------

Idag blev det god frukost =P Naturell yoghurt och rivet äpple med kanel och ingefära =P MMMM..

-----------------

Nä nu ska jag klä mig anständigt och börja förbereda resan mot alla ärenden idag!

So long!

2 kommentarer:

Elina sa...

Det har du så rätt i, har funderat på det jag med, att det ska tas piller för det ena med det tredje. Och får man biverkningar kan man ta ett piller för det också :P

Jenny sa...

Tänk att du ska gifta dig, det är ju helt underbart:) Håller med om piller effekten, finns piller för allt nuförtiden:)