fredag 3 april 2009

Catfight

Ja igår så stack min ena katt iväg till grannen, som han gör ibland, för att massakera deras stackars lilla katt. Jag hatar detta då min katt är helt *censur* galen, och just därför får han inte vara ute så ofta...

Så jag hörde ända hem till oss hur de bråkar, så det var bara för mig att rusa dit, och jag fick springa runt där på tomten och jaga dem ett tag, när jag till slut fick tag på svansen och slet honom till mig... det skar i hjärtat av att behöva dra i honom, men det var på liv och död för den andre katten, och 2 sek senare för min tumme. Min katt tuggade sig fast i min tumme och smärtan var inte så farlig, jag var nog lika panikslagen som min katt, så vi kämpade där ett tag, men sen fick jag tag i hans nacke, med dubbel handfattning, och hela han var full med blod. Från min tumme. Men jag löft honom i den fattningn och bar honom hela vägen hem, han flåsandes och ylandes, men jag gav mig icke. Sen blev han inlåst.Men när jag fått lugnat ner mig kom smärtan. FAN vad ont det gjorde.

Resultatet;



--------------------------------------------


3 kommentarer:

vifsla sa...

SATAN!!!!

Jenny sa...

Men ooooooj och aaaaaaj:( Jäklar vad ont det gör i min tumme helt plötsligt! Hoppas blir bra fort:)

Elina sa...

Damn! Det ser inte så behagligt ut. Är han galen katten? Okastrerad?