fredag 17 april 2009

Sunshine

Härligt väder idag! Varit så underbart skönt, och nu börjar allt bli väldigt grönt! Gräsmattorna har fullständigt exploderat i grönska!

Alla vårblommor är i full blom här hemma, nu väntas bara på hägg och syren =P det blir nog lagom till bröllopet!

--------------

Har jobbat i 3 dagar nu, rätt skönt med jobb, men blir ju så trött i kroppen. Men är nöjd med dessa dagar endå!

Ikväll ska det packas och hängas fram allt som ska säljas, och imorgon vid 06 bär det av!!

För en stund sen åt jag en god bit stekt vit fiskfile med hummus och massa citron och vitlök =P Mums.

Idag när jag sladdade förbi affären såg  jag att  friggs hade släppt ett ny serie te! Ekologiska och med naturliga råvaror.

Jag köpte mig en dyr ask med Sweet Citrus.

 

……………………………………………………

 

Ja det blir nog inte så mycket blogga i helgen, har fullt upp får jag säga! Men då måste jag bjuda på lite härligt fredagsgodis =P

Ha en underbar helg, och simma lugnt! ;-)

 

 

 

 

 

 

----

----

1 kommentar:

vifsla sa...

Prova den med rabarber oxå! Åhh så gott!