torsdag 30 april 2009

Help me!

 

Jag hade funderingar på att bara ha utsläppt hår på bröllopsdagen, men har nu tankar på en svinrygg! Visst, men hur ska man ha håret i fram om man inte vill ha det bakåtslickat eller i sidbena? Hjälp mig med förslag! Hade alltså tänkt mig nåt i nån av dessa variationer i bak;

hår hår3

Men vad attans gör man i fram?

 

---------------------------------------------

Idag ska jag äntligen få hämta ut kameran från reparation, IGEN. Så jag får ha den på mopedrallyt imorgon, samt på bröllopet på lördag. Skönt.

Ska även baka bröd och lite fikabröd att ha med på rallyt imorgon, lite gott på vägen =P

-------------------------------------

I’ll be back.. ;)

5 kommentarer:

Sandy sa...

Svinrygg är svinsnyggt ;) oj, så rolig jag va där =P

Det tycker jag att du ska ha! En vanlig (bilden till höger) om du vill att det ska hända något fram, annars blir det nog för mycket och lite lätt rörigt.. Har du tittat på svinryggarna, som jag har gjort, på min blogg? Där har jag två olika varianter på luggar på frisyrdockorna..den nedersta kanske lite för extrem men den övre är rätt rolig! Har gjort som en variant av svinrygg i miniatyr uppe på huvudet och satt i pärlor. Det finns väldigt mycket man kan göra.. =)

Zizzi sa...

Svinrygg och rockabilly-lugg! (Ska försöka förklara) Ta luggen och sätt fast bakåt i en våg eller "bulle". JAg vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det skulle vara snyggt tror jag!
HOppas du förstår vad jag menar....
KRam cissi

Anonym sa...

Mitt Tips!
När jag gifte mig, så gav jag frisören lite fria händer. Jag talade om lite vad jag hade för tankar, men sen överlät jag en hel del. Det är ju trots allt dem som ska vara experter på hår och frisyrer. =)

Lilly Lee sa...

anonym; absolut, de kan ju sin sak, hehe men jag är lite utav ett kontrollfreak, så jag måste veta exakt hur det blir IFALL jag inte blir nöjd, hehe.

vifsla sa...

Gör den med rolls!