tisdag 14 april 2009

Soon to be

Jösses vad jag börjar att bli stressad inför bröllopet. Ja jag vet, jag tjatar. Det maler och maler i huvudet, vad kan gå fel, vad kan gå rätt, vem ska göra vad, vem kan man ringa in, vad ska man lösa.

Nu har jag iaf fått hem ringen, som ska lämnas in i veckan, för minskning och gravyr. Känns bra! Sen ska jag ringa sömmerskan på måndag, och åka in med den så fort det bara går. Hoppas det är rätt lätt att fixa den, så det inte blir så dyrt.

Har också ett klart förslag till vigselförrättaren, så som vi vill att vigseln ska gå till, hoppas på att han godkänner den, och kanske kommer med egna bra förlag som vi kan lägga till!

Det är svårt, ingen av oss har ju varit på nåt borgerligt bröllop, så man har ju inget att jämföra med riktigt.

Men det ska nog bli bra, personligt blir det ju absolut!

-----------

Lite sköna bilder får jag lägga in, nu från offbeat bride

rockabillybröllop rockabillybröllop2

rockabillybröllop3

 

----------------------------------

 

Ha en bra dag! So long!

1 kommentar:

Elina sa...

Jamen spännande att följa, lite bröllopsbestyr och så!