onsdag 8 april 2009

What a move..

 

Surfade runt igår och hittade denna underbara lilla video. Snacka om akrobatik! Vissa saker de gör är ju helt makalösa! Vilken styrka!! Rekommenderas att titta på hela!

 

-------------------------------------------------------------------------------

Idag ska det bakas kakor! Mina goda hasselnötskakor, de ska jag ha med upp till mor, så man får nåt fika till kaffet ;)

Sen blir det nog mest lugnt, har fått en riktigt jobbig rethosta som jag vill bli av med.. men det blir nog kanske en tur till affären..

Sen är jag så himla snorig, tänkte först pollen, men nja, aldrig varit känslig förut och tror man har lite vattnigare snuva då. För att gå in på detaljer ;-)

 

------------------

Ha det gott!

4 kommentarer:

Sandy sa...

Funkar Live Writer bättre? =)

Annie S sa...

Oh my, vilken video! :) Man får bara sitta och fascineras. Underbart.

Trevlig blogg har du också! Den ska jag lägga till blogglistan, om det är okej? :)

Elina sa...

Men jeez, de är ju helt galna! Var tog ryggraden vägen?

Sandy sa...

Nu såg jag videon! haha =P Gud, det där är ju inte mänskligt någonstans! =O