torsdag 23 april 2009

On and on…

ok här tjatas det vidare..

Satt och planerade lite bröllop igår (tänka sig), och vi velar just nu om vi ska ha en eller två låtar under vigseln… eftersom vi inte fick nån som spelar så blir all musik på cd, och då kanske man står och trampar bara i väntan på att låtarna ska ta slut..hm.. jag vet inte..

Nu är det så mycket att tänka på och göra så jag blir alldeles snurrig.. känns som att man glömmer hälften!

Hittade en underbar bild på rocknrollbride;

 

weddingbild2

 

----------------------------------------------------------------

Thommy vet ju inte vad jag ska ha för klänning, och det känns kul! Vi ska ju heller inte träffas på bröllopsdagen innan fotograferingen, det ska bli spännande! Han tror inte jag har en vit klänning, men det har jag ju =P Jag förstod i hans undermeningar att han ville sig mig i vitt, så då fixade jag det! Men han tror jag har skaffat mig nåt i en annan färg, då jag sagt att jag inte vill ha vit, hehe. Lite lurig får man va =P

Sen har jag varit nervös för min vikt, då jag lagt på mig ett par kg som jag inte fattat eg vart de kommit ifrån, men efter nån veckas citronvatten på mornarna och lite träning på kvällen, så är det åter tillbaka på det normala =P

Skönt att man har kontroll!

------------------------------------------------------------------------

Nu får det bli lite musik, jag har ju varit lite snål på det sista =P

 

Lite coolt =P Men jag gillar inte nåt annat jag hört med dem..

 

---------------------------------------------------------

Men däremot gillar jag Baskery! dvs gamla Slaptones!

 

Nä nu får jag se till att stoppa frukost i magen!

See ya!

4 kommentarer:

Elina sa...

Vilken fantastiskt fin bild! Det är så härligt att se bröllopsbilder som står ut, från par som vågar vara annorlunda än stora massan.

Sandy sa...

Häftigt att han inte vet hur din klänning ser ut! =) Lite amerikanst sådär att inte ses innan på bröllopsdagen ;) Tyckte jag va riktigt kul =) Så skulle jag nog också vilja ha det..O sen skulle jag vilja att min pappa skulle eskortera mig till altaret, som på film! =P hehe

Jenny sa...

Va härligt att ni inte ska träffas innan fotograferingen! Han kommer nog svimma när han får se vackra jenny i vackra vita klänningen:)

Cel'Dara sa...

Jooo! Allt med Katzenjammer är ju bra. Sjukt bra städmusik för övrigt. Testa så får du se! Det går i ett rasande tempo om man har Katzenjammer i bakgrunden. Haha! :-D