lördag 18 april 2009

For sale

 

Ja idag har man suttit på Backamo – och frusit arslet av sig!! Vi hamnade på en värdelös plats mitt i skuggan – hela dagen, och jag har nog aldrig varit så kall tror jag! Enda trösten är att vi fick en del sålt, inte önskvärt, men tillräckligt.

Jag hade ju hoppats på att få bli av med alla kläderna och mina skor, men inget var tydligen av intresse. Det  står nu i min hall. Igen.

------------------------------------------------------

Idag blir det bara slapp och en stooor grogg! Sen kommer både jag och Thommy stupa i säng! Vi är helt slut!

Nu ska jag hoppa ner i mysbyxor, skön tröja som är varm, och hälla upp min grogg!

Sen ska jag tugga på rostade kikärtor och glo på tv!

 

See ya!

1 kommentar:

M. sa...

tittar in och önskar dig en bra söndag :)
hoppas att din helg har varit bra :)
take care!