tisdag 7 april 2009

The appointment

Ja mötet med af gick helt ok. Fick lite tips om sätt att leta jobb, även lite nya projekt de har på gång för oss sjuka, det lät helt ok.
Få se vad det ger!

------------------

Idag har jag testat att göra enchilladas! Ja eg ska man ju göra det på taco-bröd,typ tortillas, men eftersom de innehåller vetemjöl så gick inte det, utan jag gjorde en egen variant!
Jag gjorde bovetepannkakor och stekte upp en köttfärsröra på lök, vitlök, massa chili, peppar, oregano och örtsalt. Sen hade jag i lite krossade tomater. Sen rullade jag in pannkakorna med lite röra i mitten och lade i en form. Sen kokade jag upp krossade tomater med riven ost, peppar och salt och hällde över rullarna. Gräddade i 250grader i 10 min. Jättegott!

---------------------------------------------

Nu ska jag slappa lite! See ya!




1 kommentar:

Jenny sa...

Oh, lät supergött:) Påhittig du är:)