fredag 6 mars 2009

Summer!

Jag längtar så himlans till sommaren!!!

Först ut är ju bröllopet, det kommer ju nu i maj, så det är väl inte mycket mer än det som upptar min hjärna just nu, men sen blir det att planera sommaren lite!

I midsommar så blir det Vintjärn, ute på Lenåsen, underbar träff och ställe! Även om vi nu har jättelångt dit så vill vi åka. Det var standard för mig förut, men då bodde jag ju närmre. Men den är värd alla mil! Just midsommarafton spenderar vi nog i husvagnen på nåt fint ställe, vart har vi inte sagt än.

Sen tror jag det blir lite flytande, men i år blir det iaf Old style weekend! Missade ju det förra året, då vi var på bröllop, lite trist eftersom det var så bra band, men klart man går på sina vänner bröllop i första hand.

----------------------------------------------------------------------




Våran bil..

----------------------------------


Lite god musik såhär på fredag för att fira av helgen!!


---

See Ya!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar också till sommaren! Vilka goa planer du har, midsommar med husvagn låter hur härligt som helst:) Trevlig helg gumman!