torsdag 12 mars 2009

Happier!

Idag känns det betydligt lättare, är på bättre humör i överlag, fastän det kommit massor av snö! Igår trodde man att "äntligen är det vår på gång" och så kommer det flera cm snö! Jaja, glad är jag endå! Kollade lite med min vän som svarade i telefon, de hade inte ens fått min inbjudan, den måste ha försvunnit i posten.. så idag ska jag göra en ny, så de får sin inbjudan.. Men tycker endå att man kan höras av oftare..
---------------

Nog om gnäll, blivit mycket sånt på slutet...

-------------------

I helgen blir det lugnt, en sväng på Biltema blir det nog, och glo lite på burken, få se om det är nån bra film eller så. Ska leta upp lite sömmerskor också, se om nån kan sy in min klänning, den måste ju bli betydligt mindre om jag ska kunna ha den i maj...

----------------------------------------

Har nästan bara bröllop i skallen just nu, tänker på det HELA tiden.. pratar nog mest om det också ;) Är så orolig för allt som kan hända, och har ju fått en hel del avhopp också, både från gäster och ev musiker.. men men gifta blir vi nog endå!

-------------




Inga kommentarer: