måndag 2 mars 2009

Again

Ja jag skulle inte skriva mer men så blev det, kan bara inte låta bli =P

Idag blev det en god frukost, råggröt med linfrö och banan, mumsigt. sen till lunch blev det sallad på en grönbladsallad, som jag inte vet vad den heter, den ser ut som en krukväxt, tät och fin, växer i kylskåpet också så man har en väldigt prisvärd grönsak! Smakar lite som en blandning av spenat och purjolök! Sen hade jag i avocado och kokade lite sparris..mmmm va gött det va. ringlade lite olja och hade lite örtsalt på också. Hade även ett kokt ägg till.

Till middag så blir det fläskkarré, hur vet jag inte än, nåt starkt har jag fått på beställning ;) Så det bli väl nåt med sambal oelek, det är standard här hemma, den är så himla god! Men man får ju passa sig så man inte har för mycket, man kan ju lätt bli lite FÖR svettig av den ;)

--------------------------------------------

Sen undrar jag, är det NÅN mer än jag som FULLSTÄNDIGT skiter i den kungliga förlovningen? Finns ju inget mer ointressant! Plus att folket ska betala hela kalaset.. Nä, är så trött på allt med det där, de tjatar ju i ovinnerlighet om det.

------------------------------

Annars har jag bara suttit med musiken HELA dan!
Borde gå och vila lite nu, ska nog ta mig lite te och krypa upp i soffan...

------------------

So long!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha nej du är inte ensam, jag kunde inte bry mig mindre om sessan och hennes karl, däremot bryr jag mig om att det är vi som åker på att pröjsa kalaset!

Anonym sa...

Fasiken va god salladen lät;) Jag bryr mig int heller om förlovningen, tjatigt bara! Kramiz!