söndag 1 mars 2009

After the party

-----------------



The Wild Goners

-------------------------------------

Det var en mycket trevlig fredagskväll med god musik och bra sällskap. Bandet var såklart jättebra, men de andra som spelade, "The Flamingo Stringers" var..sådär. Lite coola och lite annat än vad som brukar vara på såna här happenings, men det blev lite väääl trist med instrumentalt låt efter låt...
Kändes lite som, vad ska man kalla det "lounge-surf". Har inget bättre ord just nu ;)

Som tur var så höll jag mig städad, till 90% nykter (det slank ner 2 cider..), för jag var så dålig, fy vad förkyld jag var! Jag låg hela lördagen under täcket, åt sötsaker och drack vatten med enstaka panodil till..

-------------------------

Idag bär det av till svärisarna, ska på middag där, svärfar har fyllt år i veckan.
Ska bli trevligt, slinker väl ner nån tårtbit antar jag..fyfy. Denna helgen har det varit massa onyttigt, men jag har ju vart sjuk också, lite får man väl unna sig ;)

------------------------------------

Nu ska jag samla ihop mig och klä på mig nåt vettigt också..



So long!

1 kommentar:

Elina sa...

Emellanåt måste man ju få fuska :)