tisdag 17 mars 2009

Long week..

Ja jag känner att denna vecka kommer att bli låååång.... bara tisdag och det känns som om det skulle var fredag, för jag är så trött, ska vila lite innan jag gör lite fiskgratäng sen.

--------------

Jag gillar Mystery Gang, och deras "bang bang boogie" var ju 2008 års låt enligt mig =P Just för att jag i somras upptäckte denna grupp, och tycker de gör en massa bra låtar! Lite gapigt i längden, men man får se till att göra blandskivor, eller kasetter, så att man slipper 5 låtar på raden =P

Det är ett ungerskt band faktiskt, och det vore skoj om de kom till Sverige nåt tag!
Hittade ett live-klipp på youtube! Enjoy!



-----------------------------





1 kommentar:

Sandy sa...

Ja, det är verkligen en jättefin bok! =) I typ tidningsformat egentligen.. Rolig att ha framme som folk kan bläddra i =)