måndag 9 mars 2009

Jungle drums

Jag drog igång den gamla data härken, så får jag stå ut med den tills datorn kommer tillbaka från felsökning. Inte så skoj, då allt går i slowmotion med denna.
Blir nog svårt att lägga upp så mycket musik, men jag ska försöka..

------------

Djungeltrumman slog hårt ifrån mina gamla hemtrakter i veckan, och fick reda på lite skvaller. Det jag fick reda på var iofs ingen nyhet, bara lite uppdaterat. Jag blev så full i skratt och glad att jag lämnade skiten där i småhålornas småhåla, och att folket där klarar sig såå bra utan mig. Tänka sig att folk orkar leva med såna skandaler hela tiden? Jag lämnade platsen just för alla intriger och skitsnack, som verkar vara deras enda sysselsättning, och när man får höra lite rapporter, så har inget ändrats, såhär 2 år senare. Varför vill inte byfånar utvecklas? Har man inga andra krav i världen än att supa, sova, jobba och skvallra? Jag vill iaf komma vidare i livet; träffa nytt folk, byta jobb, miljö, skaffa barn, komma vidare.

Men men, folk måste ju få leva sina liv som de vill, men deras liv är ju så tråkiga. men det är väl därför de skapar nya intriger hela tiden, just för att det ska hända nåt spännande!

MEN TACK GODE GUUUD, FÖR ATT JAG FLYTTADE!

------------------



-------------

Take Care!





1 kommentar:

Διάττων sa...

Old song and very nice...Older persons can remember...