måndag 2 mars 2009

Music all day long...

Jag blev hemma från praktiken ideg, är helt slut... Tung i bröstet och ont i skallen..*suck*

Så jag skulle kolla om jag fått ett mejl jag väntat på, innan jag skulle gå tillbaka till sängen..men då fastnade jag vid datorn och pysslade lite med musiklistan till bröllopet..*gäsp* så nu sitter jag här med skallebank och hungrig helt oförmögen att släppa skiten, haha. Hittar så mycket ny musik att lyssna på, och jag har gått igenom skivor jag fått med massa godis..jaja det är iaf snällt mot öronen ;)


-------------------------

Blir inte mycket skrivet idag, men en toppenlåt blir det såklart ;)
denna har jag spelat om och om igen nu på morgonen, så det får bli min lilla sjuklings-tema-låt ;)



----------------------------------------------

So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanon blogg! (;