måndag 16 mars 2009

Monday..

JA vad är det med måndagar egentligen? Jösses vad man är trött och seg när klockan ringer, och man vill bara ligga..en..liten..stund..till...

-------------

Går bra på praktiken idag, även om det inte fanns så väldans mycket att göra, och väldigt trist väder, gråmulet, disigt och så där stickigt struntregn som letar sig in i märggen på en.. uäsch!

------------

Idag står det kålpudding på menyn, det var längesen så det ska bli mumsigt!
Igår åt vi älgstek med brunsås, och god sallad. Hade även lite fullkornsbulgur och gröna linser till, det var gott.

---------------

Är lite trött nuförtiden och jag gör inte mycket vettigt tycker jag, sitter mest och är irriterad på en massa ;-) Men orkar inte göra nåt åt det. Kanske därför det blivit en massa gnäll här på bloggen. Har en massa som jag är besviken och irriterad på, så då exploderar det ut ibland... Men men, ingen har väl dött av lite gnäll.

-------------------------

Jag gillar Brian Setzer, tycker han gör mycket bra, och skulle vara skoj ifall hela Orchestra kunde komma till Sverige! Det hade vart nåt! Men jag kan inte lyssna på flera skivor i rad, det blir lite enformigt.. men det gäller väl eg. alla artister/grupper, det blir långtråkigt och enformigt om man bara lyssnar på just det.
Därför är jag glad att jag har så bred musiksmak, så man kan ändra sig, byta och blanda lite!
Men en bra Seterlåt får det bli!



------------------------

So long!




1 kommentar:

Elina sa...

Den här måndagen är alldeles ovanligt tråkig :(