söndag 15 mars 2009

So tired

Min blogg är som vanligt ett centrum för skitsnack.. är så trött.
Har bara en sak att säga till dig som är så bra på att engagera dig i andras liv;
Sköt dig själv och skit i andra. Mycket smart ordspråk du borde lära dig nån gång.


-----------

Min blogg har gått från nåt trevligt till att ha en mycket tråkig ton, det gillar jag icke!

Jag får lära mig att inte släppa lös mina innersta tankar ;-)

---------------------------

Vad har hänt i helgen då..hm jo var var på biltema igår och fick köpt såna champangeglas i plast, som vi kan skåla i efter vigseln. Så det var skönt att få det gjort.. Sen var vi in till ett surdegsbageri inne i Göteborg, och köpte massa gott bröd! Var bara ett par sorter jag kunde äta, men det fanns iaf nåt! Så det var jag glad för, så det blev en del limpor =P

------------------

Idag blir det att klippa en massa! Skrev ut ca 100 kort från datorn, som nu ska sättas in i album. Man samlar ju lätt bara upp korten i datorn, men det är ju roligare att ha dem i album och visa när man får besök, än att hänga över datorn.

---------------

Nu ska jag sätta i gång med lite dammsugning, sen ska jag vattna blommor. Härlig söndag, är nog enda dagen i veckan som jag verkligen gillar att städa på =P

So long!!




Inga kommentarer: