onsdag 4 mars 2009

Shoes

Idag har jag vart hemma igen, men inte för att jag vart sjuk, för idag är jag superpigg, men de hade så dåligt att göra på praktiken, så jag fick en ledig dag extra :)Så då har jag varit och storhandlat! Handlade in massa som var slut i skåpen, bla lite frukt och grönt. Hittade ett äppelmos som var värd att spana in!
Borgårdens Äpplemos med hela bitar.
Den innehåller 99% äpplen! Inget socker! Nu har jag iofs inte testat den än, men det lät lovande!!

-------------------------------

Satt och tittade på nätet på skor. Ja jag älskar skor, men jag lyckas aldrig hitta nåt par som jag verkligengillar, alltså väldigt kräsen... jag vill inte beställa skor på nätet, så naturligtvis finns allt snyggt där! För går jag ut i affärer så ser jag aldrig nån snygg sko. Hittar jag nåt snyggt så är det för höga klackar (har dålig balans), finns inte i min storlek(36-37) eller så är det nåt annat estetiskt fel (enligt mig).

Så jag fick nöja mig med att bara glo på lite snyggt och delar med mig av det jag såg som jag gillade...

Hittade en del snyggt hos ellos, men kan inte länka dit så den som vill titta gå in på ellos.se!

Skopunkten hade en del sött, så man ska kanske åka dit en sväng och se om man kanske ser bl.a denna;




Sivletto har fått ett par riktigt snygga skor;




Brandos finns det så mycket skor att man drunknar med hittade bl.a denna;




Men så hittade jag nog den fulaste och konstigaste skon på länge....(Eller så är det jag som inte förstår mode.)



--------------------------------




-----------------------------------------------












1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren! :)
Håller fullständigt med, undra om man är lite efter i "modesvängarna" eller ser skon längst ner bara förjävlig ut!? (;