måndag 19 oktober 2009

Tomorrow..

Ja imorgon så är det makens födelsedag! Jag ska göra av en storstädning här hemma iaf, sen på kvällen ska vi ut och äta nånstans! Har köpt ett par enkla presenter, har inte hunnit med att köpa nåt speciellt fantasifullt..

Idag så var elektrikern här och gjorde det sista det var skönt! Så nu kan vi sätta upp lampor i alla rum så att man ser något ;-)

Måste införskaffa mig ett par vinterskor,springer i mina stackars gympadojjor jag, hehe. Måste ha låga skor, blir för vingligt för mig annars..

Nu ska jag hoppa upp i soffan innan det blir läggdags..

5 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hej. :) Råkade se dina kommentarer inne hos Messan.. Det du beskrev lät lite som skov, men när jag är nervös eller stressad så spänner jag mig och då brukar jag få spänningar som är ungefär som skov som kan hålla i sig.. Ibland släpper de sen då när jag kommer på det och försöker lugna ner mig.. ibland hjälper det att stretcha lite men försiktigt också. Som sagt jag vet inte vad du har men ville bara tipsa lite om det kan hjälpa? :) Hoppas det släpper för dig.

messan sa...

Vad kul med en födelsedagsfest! Grattis till honom:)

Jag har också så att det sticks i huden och värker.Det har jag haft länge, det brukar alltid gå över efter ett tag. Nervsmärtor gör ont. Det där med yrseln känner jag igen också, ibland går jag rakt in i dörrar och ibland viker sig benen och jag snubblar. Jag förstår att du är orolig, det blir man när det händer. Det är naturligt. Oroa dig inte utan vänta och se och så hoppas jag att det ger med sig.Jag tror inte det är ett skov på g.

Är du kanske gravid?? Tänkte på dig när jag skrev om MS och graviditet för ett par dagar sen:)
Var rädd om dig!
Kram

messan sa...

Jag håller tummarna för dig! Kanske det visar sig tidigt..
Kram och sov gott

Daniel sa...

Hej!!
Hittade hit via Messans blogg. Vilken häftig blogg du har!!! :)

Lycka till med födelsedagsfirandet! Hoppas dina symtom försvinner snart också, inget roligt när det spökar i kroppen :(

Lady Thirty sa...

hoppas att det blir ett trevligt födelsedagsfirande :)

ha det gott!