lördag 10 oktober 2009

This Is Me

Har haft lite stilltje här, men här kommer en sån här lång lista.. läs om du orkar eller skit i det och vänta på nåt roligare inlägg ;-)
Lär-känna-mig-mer-lista

Vilken svordom använder du mest? Helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:10 när jag ska jobba..
Hur många resväskor äger du? 2 gamla nötta väskor, men de är fulla med barndomsprylar.
Använder du flipflopps? Nej, usch, hatar när det “floppar”
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller City Gross.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja jag fotar helst.
Om du vann på lotto, vad gör du? Betala av studielånet, köpa min drömbil, bjuda vänner och familj på fest.
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, jodå.
Tar du någonsin medicin för att somna snabbare? Nej aldrig                                                                                                                     Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? En blandskiva med både 70tals-rock och teenbeat.                                                                            Vilken är världens bästa artist just nu? Oj.. ja jag är inne i en Deep Purple-period just nu så det får väl bli dem då ;-)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nä       Vad åt du till middag senast? Sheperds’pie med sötpotatis
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Min pappa
Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Rätt litet om det räknas som ett köpcentrum.                                                                                      Hur många syskon har du? 2 halvbröder                                               När flög du senast? -94
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Diskar du din egen disk? Nä, det gör mannen ;-)
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du lära dig nya saker? Jodå, det gör jag.
Vill du göra några tatueringar/piercingar? Jepp, en inplanerad, men ej bokad.                                                                                              Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, den som har bjudit ut får betala. Oavsätt kön.
Kan du kasta macka? Jo.. efter typ 10 försök, hehe
Vad har du med dig in på bion? Loka och naturgodis
Vem var din favoritlärare? Oj.. kommer inte håg det..
Vad har du för väder? Kallt och mulet.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Kören var rätt skoj, och bild.
När sov du senast på golvet? Inte en susning..
Vilken är din favorit drink? Vet inte, men gillar sötslisk..
Gillar du din boendesituation? Ja det gör jag, avskilt i hus, passar bra.                                                                                                                    Vilken är din mammas hemstad? Oj, vet egentligen inte, de flyttade runt massor.
Din pappas hemstad? Kiruna (men bor i stockholm nu)
Hur många timmar måste du sova? Minst 10 tror jag
Är dina dagar fullbokade/stressiga? Nej, jag går upp när jag vaknar, äter frukost, surfar och slappar. När jag jobbar är dte väl lite stressigare..
Vilken är din favoritfrukt? Mango, när man lyckas hitta en lagomt mogen vill säga..
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte kalorier, men socker och tillsatser..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27 år
Tror du på liv på andra planeter? Nja, vet inte, men inte helt omöjligt..                                                                                                          Vem gjorde dig arg sist? Ja dte brukar vara min mamma ;-) men kommer inte ihåg när jag var arg sist…
Tror du att Gud är man/kvinna? Tror inte på någon gud, tror på nåt helt annat. Tror på en makt, men inte fasiken är det den kristna guden.
Vad var det senaste du åt? Satsumas.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ett infall bara antar jag. Är ju inte nåt ovanligt direkt…                                                                           Gillar du senap? Ja, men bara Johnny’s.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? “Det blir bra. Allt ordnar sig”
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, det vågar jag nog inte.
Tycker du om att krama folk? Ja, men bara såna jag känner väl.
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Minns inte, men när nåt djur blir jag rörd.                                                                                                                       Vad är du allergisk mot? Idioter                                                                 Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja på ett vis, vill att djuren ska ha det bättre än vad de har det.. men äter endå..            Om du var av motsatt kön, vad hade du hetat? Jaa… nåt annat vanligt.. Johan kanske?

3 kommentarer:

messan sa...

Tack för den listan, nu vet jag massor om dig:)

Här är det också mulet ute men skönt iaf.Jag tror de flesta som haft flunsan inte blir speciellt sjuka, verkar det som.
Ha en skön söndag!
kramkram

Black Kat DePalma sa...

Heejsan
Vad roligt att hitta en likasinnad =)
Din blogg är jättefin!

messan sa...

Låter som du har en skön dag! Vissa dagar vill man inte sticka ut näbben...hunden måste dock ut.
När man väl kommer ut är det skönt och oftast blir man piggare.
Ska fixa till mig lite nu inför kvällens mys med dottern. Hade du läst den boken om MS?
Mys vidare:)
Kram