måndag 5 oktober 2009

I can smell..

..bröd som står i ugnen =P Har just ställt in ett par limpor med gott havrebröd! Inte till mig, har gjort dem till maken. Det är vetemjöl i och det funkar inte för mig. God fru som man är så gör man ju sånt som bara han kan äta också ibland ;-) Recept kommer!

I helgen var det rätt lugnt, på lördagen var vi bara hemma och slappade, åt god mat och njöt av varandras sällskap…

Igår söndag åkte vi för att tömma vårat “förråd” vi har på en övervåning, men det skulle hyras ut nu så vi fick gott flytta det till mina svärföräldrar ist, tack gode gud för det! De tömde ett rum åt oss så vi fick ställa allt där. Jag har ju stort sett hela min lägenhet nedpackad där, så det är en hel del. Som tur är ska en massa hit hem sen när vi har byggt färdigt!

Jag hade även med mig den goda butterkakan jag gjorde förra veckan, den var uppskattad! Jag åt ju inget så jag får ju gå på omdömen från andra ;-)

Har hittat en låt som jag letat i flera år nu! Jag har letat en skiva med den här låten, men inte hittat nånsatns.. och såklart fanns den på youtube när man letat lite.. vad finns INTE där??

 

Ha en underbar måndag i detta soliga väder!

Inga kommentarer: