söndag 18 oktober 2009

Sunday Sound

Ja så var helgen över lika fort som den kom! men vi har haft en väldigt trevlig helg! I Fredags var vi bara hemma och tog det lugnt, tittade på tv och åt nötter ;-)

Igår var vi iväg och köpte hall- och matrumsmatta! Såå skönt att ha dem hemma och idag har vi satt hallmattan! Ser jättebra ut och det är ett steg i rätt riktning känner man..

På kvällen åkte vi till ett par goda vänner och åt lite mat och snackade lite skit =P

Nu sitter jag och väntar på att oxbringan ska koka färdigt! Har gjort en pepparrotssås och sen ska jag göra en ostkaka, som det blir hjortronsylt till! Mumma!

Ha en bra söndag och må veckan behandla er väl ;-)

2 kommentarer:

messan sa...

Åh, vad gott med ostkaka och hjortronsylt! Fick mycket hjortronssylt av en släkting för ett par år sen. Gillar den massor!
Må så gottt!
Kram

messan sa...

Jag får också ont på vissa ställen ibland. Det värker och värker. Har ett lillfinger som jag vill klippa av ibland plus lite annat. Jag har fått info om att det är nervsmärta.
Min läkare sa det.
Var har du ont?
Kram