söndag 25 oktober 2009

So It’s Over..

Ja så var kalaset över! Jag stressade halva dagen med tårtorna, även fast jag hade mycket tid, så stressade jag. Jag blir alltid stressad över såna här saker, blir väl lite prestationsångest eller nåt.. dumt jag vet.

Men det lät som att de var uppskattade och det var ju bra! När folket hade åkt satt vi uppe en liten stund, men sen blev det sängen. När man vaknade tänkte man att man vaknade i bra tid, men sen kom man ju på att klockan skulle ställas om :-) Så då vard et lite tidigare plötsligt. men det var ju bra, fick man en timme extra att göra nåt vettigt på.

Jag har tvättat lite, men sen har jag bara surfat och läst bloggar. T , han snickrar =P

Återkommer kanske senare, är så jäklarns trött…

 

(rösta i den lilla omröstningen jag har där i högerspalten!)

Inga kommentarer: