tisdag 20 oktober 2009

Happy Birthday!

Ja idag fyller min käre make år! Jag visste att jag inte skulle orka gå upp före honom, så jag köpte hem massa god frukost han kunde ha imorse.. så romantisk är jag, hehe! Men man måste iaf göra det man kan! Så han fick äta sin goda frukost ensam…

Toppen på det var att inatt blev jag störtförkyld och snorade och nös halva natten, så han fick lägga sig på soffan med missarna…

Men ikväll ska vi iallafall ut och äta lite gott, och så ska han få sina otroligt fina presenter ;-)

På lördag blir det lite familjemiddag här hemma, och jag ska göra en smörgåstårta! Lite orolig, då jag aldrig gjort nån sån förut, men det ska väl gå! Ska ju även göra en vanlig tårta, så jag hoppas det inte blir “tårta på tårta” i fel bemärkelse..

Nu ska jag lyssna på lite god musik och börja städa!

1 kommentar:

messan sa...

Hoppas ni fick en trevlig kväll och attt du mår bättre idag.
Kram