torsdag 22 oktober 2009

Some light

Idag åkte vi efter jobbet iväg för att köpa en spotlight till hallen! Vi skulle ju ha köpt den redan i helgen, men då var den slut.. och nu när vi kom fanns ett enda ex. kvar! Vilken tur! Sen har mannen nu börjat att lägga mattan i matrummet! Så spännande! I helgen kommer ju hans familj hit på middag, och vi tänkte att vi skulle kunna sitta där inne och äta, så vi slipper sitta med tallriken i knät i soffan igen.. Huvudsaker är ju att mattan är där, så ingen spiller på spånskivan..

Har varit förkyld i ett par dagar, känt mig redigt sjuk, även fast jag inte haft feber! Helmysko! Näsan har runnit och jag har nästan känt mig bakis, sådär illamående och snurrig i huvudet, ingen ork alls.. Men under dagen idag rättade det till sig och nu känns det nog bättre att sova i natt. Denna natten sov jag nog bara 2-3 timmar. Jag får såna nätter ibland, speciellt om jag planerar nåt, nu i detta fallet en smörgåstårta, haha.

Lite skön musik såhär på torsdagskvällen! Imorgon är det fredag igen! Jösses säger jag bara! Är det nån mer än jag som inte hinner med?

1 kommentar:

messan sa...

Jag hinner inte heller med...tiden rusar iväg just nu. Snart är det jul:)
Funderade på julkort idag. Tänkte pyssla med och göra egna, om jag ska hinna får jag börja snart. Skönt att du mår bättre nu. Har smärtan gått över?
Sov gott!!
Kram