tisdag 27 oktober 2009

Another Week

Ja nu äntligen har man vaknat ur helgkoman och ska starta veckan.. Gårdagen försvann bara i en dimma, och jag satt bara vid datorn och tv-apparaten. Sov till 11 och sen vandrade jag bara runt här som en och annan zombie…

Idag ska jag försöka att göra nåt vettigt, kanske städa lite, kanske diska. Eller så gör jag samma som igår. Ingenting.

Nästa planerade nöje är Rockabilly Extravaganza #6 på Forshälla Bygdegård den 28:e November. Wild Wax Combo och Green Kryptonite spelar. Kan nog bli en trevlig kväll! Vi kommer nog bara ta tråkbilen dit och lyssna lite på musiken och träffa lite folk, tråkiga som vi är ;-)

Annars är det en lugn månad, ska väl mest koncentrera oss på bygget, med slipning och tapetsering =P Vi hoppas på att få matrummet färdigt till jul, men det ska inte vara några problem, om vi bara prioriterar det nu ett tag.

Vi ska kanske försöka dra ihop nåt litet kalas i december, lite glöggfest :-)

Nä nu måste jag ta tag i disk, och kanske lite tvätt också..

1 kommentar:

Karolina sa...

Åh! Rockabilly Extravaganza #6 har jag inte hört talas om, det lät intressant! Wild Wax combo har jag sett förut och de är riktigt bra.

Green Kryptonite har jag hört några låtar med på nån skiva jag har hemma och de var helt okej. Skoj när det är band från trakterna som spelar!
Vet du var man kan läsa mer om detta?

MVH
Karolina