söndag 11 oktober 2009

Here again

Ja jag har inte vart så aktiv på det sista, vet inte varför det inte blivit av att skriva, men har väl haft nåt annat mycket viktigt för mig ;-)

Helgen har avlöpt fint, mest tagit det lugnt, inget mattköp denna helgen heller, fanns ingen tid, men vi har fått hämtat hem Chevan iaf, så nu står den hemma i garaget och trängs! Sen har vi fortsatt vårt spacklande och imorgon kommer elektrikern så vi får lite belysning! Element också för den delen!

I veckan ska jag jobba tisdag och fredag , så det känns bra. Denna veckan SKA jag klippa mig också, tror jag vet hur nu iaf. Blir inga stora förändringar dock..som vanligt, hehe.

Gjorde en kanongod kaka, recept kommer imorgon!

Nu är sommaren slut, med besked, usch. Känns nästan som vinter. Det fanns vinterdagar förra året som var varmare än detta..brrr…

Men då får det bli en trevlig låt om sommar ist.. =P

 

Ha det så gott, på återseende!

Inga kommentarer: