onsdag 2 september 2009

It’s back!

Ja igår fick vi tillbaka Chevan från lagning! Vi blev på påkörda i maj och lämnade in den bara för nån vecka sen, och den är redan klar! Lagad och lackad i rumpan och det syns inte ens! Jättefint gjort.

Idag har jag mått riktigt bra! Har fått städat och har pysslat en massa! Hämtade ut mitt körkort också, som legat på posten alldeles för länge.. men nu har jag det i plånboken och det är väl lika snyggt kort som sedvanligt. Likblekt stirrande med platt hår. Hehe.

Imorgon är det jobb igen, hoppas på en bra dag! Nästa vecka jobbar jag inte alls, och då ska vi åka norrut till min mor, hoppas på bra väder. Ska hälsa på  en kompis också, det blir nog väldigt trevligt!

I helgen kanske det blir bilutställning/marknad i Kungälv, få se om vi orkar.

Nu ska vi ta oss en kopp te och en god smörgås.. bara slappa alltså… Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

messan sa...

Skönt att höra att du mår bättre. Det är vi värda att må bra:)
Det gick snabbt med bilen!
Oj då hade du platt hår där. Var det plattången som varit framme?:)
Nu ska jag slappa lite och ta en promenix med hunden.
Kram

messan sa...

Hösten är så underbar! Jag riktigt längtar efter den klara höga luften!
Önskar dig en skön helg!
Nya numret av Lantliv damp ner i min brevlåda idag så nu väntar läsning. Fick du den med?
Kram