fredag 25 september 2009

Ikea

Idag har jag varit på Ikea och handlat matlådor! Är så vansinnigt trött på att leta lock som aldrig passar eller burkar som är halvtrasiga… Så det fick bli ett gäng nya! Passade på att köpa vinterns ranson av värmeljus också ;-) Men jag var inte så smart som satte på mig mina högklackade boots när jag skulle ut och shoppa.. Ajaj vad jag hade ont i fötterna, och eftersom jag har rätt taskig balans krävs det rätt mycket av min kropp att hålla sig upprätt, så jag var helt slut när jag kom hem..*puh*

Ikväll ska vi äta varmrökt regnbåge med blomkålgratin, och sen ska det bli tända ljus och vindruvor.

I helgen blir det middag hos Thommys bror och så kanske vi hälsar på hans farbror på söndag,  som tyvärr ligger på sjukhuset..

Jag fortsätter på min Eva-hysteri ;-)

 

 

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

PinupDeluxe sa...

You got that right gal! Vi gjorde endel fynd... Eva Eastwood rockar! Såg henne live i på CCW i sommras, grymt!
-Take care

Trasdockan sa...

HEj,hehe känner igen mig med locken till de förgrymmade lådorna. Min sambo har en förmåga att "råka" få med sig alla nya hela lådor till jobbet med UTAN att få dem hem igen. Fattar inte vad han sysslar med? ;)

Kram!