onsdag 16 september 2009

Idol

Ja säga vad man vill om programmet Idol, men nog fan hittas det en hel del sköna typer där! Tycker det mesta låter platt och lika, alla killar och tjejer som ska wala (eller hur f.a.n det stavas), och se sådär super seriösa ut, fast de är 16 år och aldrig stått på scen..

Men en kille hade en röst som gick rätt i hjärtat på mig..den liksom fastnade där..

Det är som de säger, det vibratot är nåt extra alltså.. Sen att han ser ut som ett fån, gör inget, sången är helt otrolig…

5 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill också kolla på svenska Idol:( Kanske går på internet, hm.. Kram!

fashionhaggan sa...

hej hittade hit via en annan blogg jag läser, vilken kul blogg du har!

messan sa...

Jag älskar att se uttagningarna! Det är så roligt när fynden dyker upp som en blixt från klar himmel.Ett litet gott skratt när de riktiga bottennappen dyker upp...en del verkar inte ha speciellt mycket självinsikt:)

Han var BRA!
Ha en bra dag!
Kram

messan sa...

Tittar in och önskar dig en bra fredag! Hoppas allt är bra med dig och att ni har lika fint väder som vi har.

Ska plantera Ljung idag.Igår blev det ett par fynd till på IDOL:)
Kramar messan

Cel'Dara sa...

Jag håller med dig på samtliga punkter!
Klarar knappt se auditionprogrammen för många är så himla dåliga. Och dom som inte låter illa låter bara tråkiga. Men den här killens röst var det nåt särskilt med. Ska bli spännande att se hur långt han kommer i Idol. :-)