fredag 11 september 2009

I’m good at..

Jag läste en bra grej på vintageportalen..

En lista med vad man är bra på! Jag tror det är jättenyttigt, och man borde göra det mycket mycket ofta, speciellt när man känner sig lite låg eller bara inte tycker att man duger! Jag är iallafall en sån person som lätt hamnar i negativa tankemönster när det gäller mig själv, jag har väldigt svårt att se värdet i mig själv och den jag är. Hade det varit en lista på vad jag är dålig på hade den blivit milslång, men nu ska jag göra den i positiv anda och faktiskt utmana mig själv, för detta kommer inte bli lätt..

 

Jag är bra på att inte göra nåt alls. Kan sitta och filosofera i timtal..

Jag är bra på att laga mat.

Jag är bra på att experimentera med mat och bakning..

Jag är bra på att kyssas (so I’ve heard.. ;-) )

Jag är bra på att förstå andras känslor.

Jag är bra på att tänka.

Ja detta kräver träning, kommer faktiskt inte på en enda sak till….

-------------

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra idé!!