måndag 28 september 2009

Another week..

Ja så var det måndag igen! Igår fick jag hoppa in och jobba ett par timmar, men det var ok, det är sånt bra ställe, så man ställer gärna upp.

I lördags så var vi och åt middag hos makens bror och hans tjej! Jösses, det var så mycket mat! Hon är filippinska, och det är väl regel att man ska göra så mycket ;-) Gott är det också, så man kan ju inte sluta äta heller, haha. Man bara slevar in allt gott som finns framme!

I veckan händer inte så mycket, jobb tors, fre. Ska hämta ut mina kläder jag beställt på ellos, lite sköna vintertröjor, härligt =P

Jag har ju lite svårt att hålla värmen själv, har värmedyna i sängen som en och annan pensionär ;-)

Nä nu måste jag öra nåt vettigt, kanske städa eller kanske t.o.m hämta kläderna på ica ;-)

Inga kommentarer: