lördag 5 september 2009

Car Show

Hehe ja, vi var på en liten bilutställning idag, med betoning på liten ;-) Det var några bilar som sagt, men vi var på väg åt samma håll så det var ingen förlust.

Fikade lite hos svärisarna, hade med mig min zucchini/morotskaka, och den fick godkänt! Gjorde min vanliga morotskaka, med bytte ut halva mängden morötter till zucchini, och det gick bra! Hade lite majsmjöl i för att få upp lite vätska, så det gick bra!

Har plockat ännu mera björnbär idag! Det växer så det knakar här runt huset och jag är nog inne på min 3:e liter nu! Och mer kommer det att bli, en buske blommar fortfarande! Har märkt att det är 2 olika sorter också, en som har lite mindre, surare bär, och en med större och sötare bär. Blir nog nått gott bakverk med dem till Thommy’s födelsedag, och så gör jag nog sylt av resten..

Ikväll blir det en god stek till middag, hoppas på att den blir bra! Ska även äta lite räkor ikväll ;-) Bara mysa och slappa, det är häärligt!

Nä nu ska jag nog städa lite, har lite tråkigt. T är ute och provkör rundan som ska åkas nästa helg, för de inblandade ;-)

See Ya!

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

åh vad gott med björnbär :)