lördag 12 september 2009

My moped

Jo nu har grabbarna – och tjejen, dragit iväg! De blev hela 4 st ekipage! Dennis Anna åkte bakpå Alabaman.. hur bekvämt det kan bli i 6 mil ;-) Min stackar moped den står och skäms i garaget!

Hittade en fin reklambild på en sån moped jag har; 

Kan lova att det enda som låter ZWIISSH! är när man passerar sniglar…. Kom sist av alla när vi åkte mopedrundan i maj, men i och för sig så gick den inte som den skulle, la av i varje kurva och så fort jag passerade 40 km/h så vrååålade den som om jag skulle ha varit uppe i 80.. haha.

Nej så den fick stå nu, så jag får förbereda maten och sitta och surfa, kanske t.o.m smutta på ett glas vin eller 2, hehe.

Nä jag ska ta och starta stereon och köra järnet, ashögt och med bästa partyhumöret! Ha det gött!

1 kommentar:

Cel'Dara sa...

Åh, jag vill oxå ha moppe!
Hade min pappas gamla Puch Alabama när jag var 15, sen när det blev "töntigt med moppe" och jag inte ville köra mer så sålde han den. Attans! Jag hade inte bangat en sekund för att ha den att glida runt på nu! :-)