lördag 31 januari 2009

Party

Igår var vi en sväng till ett par kompisar och Thommy tog sig ett par öl och vi lyssnade på massa god musik, och jag fick en skiva med massor av musik, som jag just nu sitter och lyssnar igenom! Massa härliga rockers, och goda svenska klassiker =P Skojigt att lyssna på, för det finns en heeel del jag inte hört förut, som nu kommer att gå varmt här hemma =P

Vi kom hem i skaplig tid, men vi startade stereon här hemma också, och höll låda till 03 i natt =P Men det var ju så svårt att stänga av den goda musiken ;)

Idag är min käre sambo inte så pigg, hehe. Skallebank och magplågor.. stackaren..*fniss*

----------------

Idag ska jag iväg och fika med lite vänner, och sen blir det middag hos sambons bror vars tjej fyller år =P Blir nog trevligt!

---------------------

Lite svenskt får det bli idag.. =P







2 kommentarer:

Anonym sa...

Ikväll ska jag försöka hålla låda till sent oxå:) Men jag har blivit lite tant, så får se hur länge jag orkar, hehe! -J

Lady Thirty sa...

hoppas lördagen blir trevlig den med :D

kramelikram