söndag 1 februari 2009

Sick

Hejsan

Idag vaknade jag med feber, tät näsa och smärta i hela kroppen. Hello förkylning och goodbye praktik. Får man svära? FAN.

Igår så var jag ock fikade med lite gamla arbetskamrater, och det var väldigt trevligt! Det tråkiga var ju att vi fick en sen inbjudan till kalas, så jag kunde inte stanna så länge...
Sen var vi hemma hos Dennis & Janette, och åt massa god mat och umgicks med familjen, det var trevligt. Fast jag kände mig så trött och ynklig så vi åkte efter ett tag. Idag förstår jag ju varför jag var så trött..
Så när jag skulle upp och lätta på blåsan så fungerade inte mina ben som de skulle, så det var ju bara att halta in på dasset ock svära lite.
Lite beror det på febern, då vill inte kroppen riktigt, men sen så tror jag att jag har ett nytt skov, så det trasslar ju också..

Usch vilket gnäll, nu ska det poppas bra musik så man rycker upp sig!



----------------------------------------

Nu ska jag hoppa ner i soffan med varmt te, täcket och nån film!

Ha det bra och håll er friska!













1 kommentar:

Sandy sa...

Usha, inte kul! Hoppas du blir bättre snart =)
Kram