tisdag 24 februari 2009

The End

Japp idag var sista dagen på kortisonbehandlingen, och det har gått bra! Lite jobbigt att man blir stucken så många gånger innan de kommer in, så de tryckte mig 3 ggr i samma ven, så jag är lite öm i armvecket nu.. men man överlever ju med det med ;)

Annars är det bra, mamma har vart här i ett par dagar för att skjutsa mig till och från och så att hon vart med och hjälpt mig lite här hemma, och känna att hon får vara mamma lite ;-) Vi bor ju så långt ifrån varandra nu så hon tyckte nog det var skönt att få se om sin tös lite!

Alltid skönt att få bli ompysslad =P

-----------------

Helgen var trevlig! Mycket folk och bra band! Hörde Johnny Jean & Denim boys för första gången och de var väldigt bra, körde många trevliga gamla rockers!

Go getters är ju alltid samma gamla partyband, får fart på de flesta!

Det var riktigt otäckt snöoväder på vägen dit, men betydligt bättre på vägen hem, så det kändes lugnare.

----------------

Annars har det inte hänt mycket, har kommit på ett gott recept igen! En härlig fisksoppa, med räkor, palsternacka, ingefära, morot, sambal oelek och äpple! Mums!

-------------------------------

Idag åkte vi förbi lite affärer , jag och mor, och jag fick en stavmixer! Har velat ha en sån ett tag nu, och så fick jag en! Tack snälla mamma!

-----------

I veckan blir det lugnt, blir nog hemma en dag till, sen blir det praktik igen!

På fredag blir det en tur till Uddevalla, på Wild Goners! Blir nog en toppenkväll!
Hoppas på att få höra can't go home! Toppenlåt!

----------------------



----------------





So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt att det gick bra & att mamman är där & pysslar om dig:) Kramiz!