tisdag 10 februari 2009

elvis-fever

Ja jag satt ju och tittade på massa elvis-videos igår på youtube, fastade i en halvtimme tror jag och bara hittade massa godis ;) Massa låtar jag inte lyssnat på länge, men som var mina favoriter som liten. Jag kan tänka mig att Elvis var min första kärlek, haha!
Jag hade en jätteplanch på väggen i flera år, tror det ligger nerknölad i nån låda fortfarande =P Blev lite småretad i skolan för mitt val av idol, men jag har alltid haft ett svagt hjärta för Elvis! Här kommer tre av mina favoriter!


Like A baby


Tryin' to get to you


Dirty Feeling


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar precis varför du gillar honom! Han är bara bäst! Tok fan jag med bruden! Kram på dej!

Zizzi sa...

Älskar Elvis! Har du läst priscilla presleys bok "Jag och Elvis"? Den är jättebra. Nu ska jag köpa mig "nya" elvis-boken med bilder i som hela familjen presley har gett ut.
Kram cissi