måndag 2 februari 2009

It's cold again!

Ja uscha, var inte pigg imorse heller, men ingen feber som tur var. Men attans vad ont i halsen jag hade.. men det känns lite bättre faktiskt, men det tråkiga var att jag inte kom fram på telefontiden på sjukhuset, det är så himla svårt, alltid upptaget.

--------------------

Idag har jag pysslat lite med inbjudningarna, de måste bli klara i veckan nu, de ska skickas senast på fredag har jag bestämt. Men jag har så svårt för att klippa rakt, när mina ögon är som de är. Det som är rakt för mig, ser ut som en slingrande orm för nån annan ;-)

---------------

Idag blir det en låt som jag verkligen gillar. Jag gillar mycket av det Tom Petty gjort faktiskt. Den får mig att må bra, har spelat den högt i bilen på långresor.


Tom Petty - Saving Grace

-------------

Nu ska jag försöka att orka att göra middag ;-)
Idag blir det karré med coleslaw! Lite sommarkänsla så här mitt i kylan!

So Long!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt med förkylning! Men blir nog bättre efter lite mat med sommarkänsla:) Krya på dig! Kram, J

Anonym sa...

Hejsan tjejen.
Gå gärna in och kolla våran häftiga hemsida.

www.daisydapper.com

Hälsningar
Daisy dapper

Zizzi sa...

Jag tycker inte att det är så viktigt att inbjudningar blir raka som linjaler - tvärtom! Om de är lite vågiga, så blir de mer personliga, och det syns att de är handgjorda. Annars kan du ju köpa en skalpell och en linjal, och skära med skalpellen längs linjalen om du vill ha det riktigt rakt. Säljs på hobbyaffärer. Får man se bild på inbjudningarna sen? Blev lite nyfiken!
Kram cissi