torsdag 19 februari 2009

Doctor

Ja igår kom man äntligen till läkaren.. och fick det beskedet jag ville ha, behandling. Så nu ska jag in fredag och så mån-tis, för lite dropp. På söndag kommer lilla mamma ner och skjutsar mig till läkaren till veckan =p Hon är snäll min mamma ;)

Så ingen praktik förren tidigast ons nästa vecka.. lite tråkigt men lika bra att vila ordentligt nu.

----------------

I helgen ska jag försöka att orka med Stala Bygdegård, där det är party party på lördag! Skulle va kul att komma utan för dörrarna och klä upp sig lite!

-------------

Idag hände ju en skoj grej.. yttre glaset på kaminen sprängdes! Jag skulle precis släppa in Bettan, och så *PANG* och massa splitter.. Hon flög som ur en kanon in i sovrummet och var livrädd, stackaren. Så nu är det bara att vrida på elementen ist...*suck*

-----------------------




----------------------------------------

Nu ska jag slappa vid tvn tror jag..

See ya!













1 kommentar:

Anonym sa...

Fasiken, jag förstår Bettan:) Hälsa lilla mamman:) Kram!