söndag 15 februari 2009

Nice Dinner

Ja igår var vi ut med sambons bröder och deras tjejer, ut på restaurang =P Det var jättetrevligt men vi var så trötta vi två, så vi åkte hem direkt efter middagen. Väl hemma så tittade vi en kortis på Tv, men sen blev det sängen!

Idag är han och skruvar bil, jag är bara hemma och slappar och eldar =P Så himla kallt ute nu! Inte avundsjuk på att stå i ett iskallt garage!

Imorgon bär det av till Ullared! Ska inhandla en del till bröllopet och lite annat smått och gott som behövs här hemma. Jag har ju aldrig varit där så detta ska bli skoj! Jag hoppas verkligen att det är lugnt med folk, jag orkar inte med trängsel just nu, är klenis så det räcker.

------------------

Idag blir det en sån där måbra-låt =P Denna låten hade jag på ett blandband förut, och när den kom upp blev man så glad!



-------------------------------------------------

Nu har jag dammsugit och vattnat blommor och ska ta och plocka undan lite smått som ligger runt och skräpar här. Slut på diskmedel, så det kan jag inte göra.. Ska inhandla lite i Ullared imöra...


See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa! Så hette det. Jag var helt förstörd efteråt. Hur fan kan folk äta sådana överhuvudtaget? Makalöst.