tisdag 3 februari 2009

Gettin' angy

Jag tror jag blir galen på dessa dataapparater! Inte fungerar denna nya som den ska heller! Den hänger sig, skickar upp mystiska felmeddelanden och apar sig..*suck*

--------------------

Idag ska det bli fiskfiléer med bacon, grädde och kantarell i ugnen =P Mumsigt!

--------------------

Jag var hemma från praktiken idag också, helt slut i benen, så jag orkar inte gå med hundar just nu, men imorgon ska jag gå endå, ska försöka att ta det lugnt, det är ju inte ens hel dag så det borde gå bra.

Har även tvättat en massa idag, men det känns bra att få nåt vettigt gjort ibland ;)


-------------------------------------

Uscha vad kallt det har varit i ett par dagar nu, så här eldas det i spisen för fulla muggar =P
Men tur det är lite kyligt, så fästingarna dör. Tror jag kammade av 20st/dag av Pelle när det var som värst.

----------------------------


Alvis Wayne - Don't mean maybe baby

----------------------------------------------------

See Ya!








Inga kommentarer: