måndag 19 januari 2009

Rock it!

I helgen så var vi och hälsade på en av sambons arbetskamrater och fick se hur de bodde. Det var ett jättetrevligt hus och låg bra till, även om det var lite väl off ;-)

På lördagskväll så satt vi bara här hemma och lyssnade på god musik och drack en varsin välförtjänt grogg =P Letade upp lite skivor igen som inte gått så mycket sista tiden. Så jag letade fram min skiva, där det finns en underbar låt med, och tänkte jag skulle dela med mig utav detta underverk!! Så härlig låt, och vilket riv hon har!!



----------------------

Har lite planer också här framme i vår, som är hemliga för min käre sambo =P . Vi bröllopstjejer ska ut på bus och det får vara hemligt ända tills den stora dagen!
Jag som har så himla svårt att ha hemlisar..hoppas jag kan hålla tyst bara!

------------

Idag gick det bra på praktiken, kändes väldigt bra och jag var pigg i kroppen! Lite seg efter lunchrasten, men det gick bra endå.
Måste bara se till att sköta maten, att äta ordentligt nu när jag rör på mig så mycket mer...

-----------------------


Nu ska jag städa lite igen! So Long!




1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt mysigt att lyssna på annan musik än jag är van med:) Ser framemot nästa musik klipp:)