fredag 9 januari 2009

Money money money


Ja idag köpte jag underkjolen till klänningen på Vivien of Holloway. Dyr var den, men hittar inga andra underkjolar, så det var lika bra. Nu vet jag ju att den passar till just den klänningen också. Så nu hoppas jag på att jag blir en riktig pingla ;-)



Idag vaknade jag 11:30, så jag har inte fått i mig frukost än, men ska göra det så snart jag bloggat klart. Jag har förresten redan gått ner 3 kg sen förra veckan, 1kg sen igår! Min kropp är helt galen, som vanligt. Upp flera kg p.g.a att jag ätit en grej jag inte brukar, men som tur är verkar jag ju kunna gå ner lätt igen bara jag äter som jag brukar.

---

Ska äta tacos idag, det ska bli gott. Ja jag äter ju aldrig brödet eller chipsen, men gott med köttfärsen och alla grönsakerna.
Ikväll blir det nog bara en bra film och slappande där i soffan, imorgon ska vi väl hälsa på lite folk om vi orkar =P Vi är som två degklumpar båda två, haha. Lika trötta och sega. Jag har ju turen att vara hemma just nu på det sättet, vila ut ordenligt efter helgerna. Men på onsdag börjar praktiken!!

----



---------------------


1 kommentar:

Anonym sa...

Fasiken, va du är duktig, tre kilo redan:)Jag cyklade motionscykel idag, för mycket, så nu har jag ont i ena skinkan, haha:)Kram Jenny