fredag 2 januari 2009

The New Year

Ja så är det 2009 då! Jag trodde inte det skulle komma så snart!! Jösses vad tiden springer!

På nyårsafton så var vi bara hemma och åt trerätters, drack nån öl, och skumpa till skålen vid tolvslaget! Det var en underbar kväll och vi är så nöjda att vi stannade hemma och allena! Riktigt mysigt!

Förrätten gjorde Thommy; Sallad, avocadoröra, räkor och räddisa på mörkt bröd.
Huvudrätten gjorde jag, det blev feta- och ädelost gratinerad fläskfile med klyftpotatis och lök.
Efterrätten fixade jag till, det blev Vit choklads-panacotta!
Kvällen avslutades med fyverkerier =P













----------------------------

Hm undra vilka nya musikupptäckter man kommer att få under 2009? Jag fick ju ett par under 2008, så jag hoppas det nya året ger mig ännu mer!

------



---

So long!

Inga kommentarer: