onsdag 7 januari 2009

Good or bad music

Ja alla har vi så olika smak.. men jag kan lyssna på det mesta men det finns gränser. Jag klarar inte opera, smördansband från 80-90talet eller hiphop/rnb/rap. Det sistnämna är jag allergisk emot.

Det är ju en låt nu som går på radio och som det talas om på bloggarna, men jag tål inte låten! De har blandat in en snygg stil och coola dansare i en musikstil som absolut inte har med det att göra. Första gången jag hörde låten höll jag på att kräkas. Men jag kan titta på videon om jag kan stänga av ljudet. Eller ja det är två låtar som jag har hört nu. Lika dåliga båda två.

Denna alltså...
och denna

----------------------

Nä dags för lite BRA musik! ;-)


LaVern Baker - Jim Dandy & Tra la la


--------------------

Igår kom sambons bror och tjej över för att titta på datorn. Den bråkar en hel del med mig och vi försökte scanna efter virus men hittade inget, sen uppdaterade vi XP, till Sp2, och det blev ju bättre..eller inte. Den har hängt sig så många gånger idag att jag har lust att skrika nåt riktigt riktigt fult...

---

Idag har jag skrivit ut Hinderprövningen och namnändringblanketten på skatteverket! Nu känns det verkligt!! Hua, ska försöka ringa frissan också.. fast det blir nog imorgon..eller nåt ;-)

---------

See Ya!



4 kommentarer:

Grandprix 63 sa...

Jag hör att du fick till det med HQ-ljudet på Miss Baker. Kanonbra låtar med en av rockvärldens skönaste röster.

Du får väl höra av dig om det är några låtar från YouTube som behöver uppdateras, du har ju några av mina länkade i din blogg. Alla dom har ju försvunnit sen jag blev bortplockad. Nytt användarnamn på Tuben grandprix1963

Ska försöka blanda i ordning nån röjig rock'n roll-skiva för nedladdning, så du får tag på Jimmy Dee & The Offbeats "You're Late Miss Kate" att spela på bröllopsfesten. Kom gärna med önskemål på låtar, ska jag se om jag har vad du söker.

Hur lång tid har jag på mig att lägga in en länk om bröllopsrock?

Rocketqueen sa...

Jag håller med dig, jag kan också lyssna på mycket men gränser finns det ta mig tusan!

Hurra för den BRA musiken! :D

vifsla sa...

LARZ-KRISTERZ LARZ-KRISTERZ LARZ-KRISTERZ!!! :-)

B-b-b-etty sa...

du är inte ensam! har hatat dom sen jag hörde låten första gången i sommar. rap på svenska borde förbjudas.