lördag 3 januari 2009

Chicago

Filmen Chicago gick ju på Tv häromdagen, jag har sett den förut, men denna gången gillade jag den ännu mer =P Ja, den är lite flummig och alla skådespelarinsatser är inte de bästa, heller inte manuset, men jag gillar musiken, speciellt denna;



------------------------

Igår var vi hem till ett par bekanta, T tog en öl och vi spelade sällskapsspel =p Det var mycket trevligt, kom hem efter 01 =P
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Jag sitter ensam just nu, då min bättre häft är i garaget och fixar med Chevan. Han kommer väl framåt kvällen, så då blir det väl middag, och kanske nån film.

Sen skulle ju mor med sambo ha kommit förbi idag, men de skippar det och kommer om ett par veckor ist, blir ju lite tätt nu mellan jul och trettonhelg. Eftersom vi inte träffas så ofta är det ju bättre att man sprider ut det ;-)

Nä nu ska jag nog hitta mig nåt i kylen att äta till lunch!

So long!

Inga kommentarer: