måndag 26 januari 2009

Crazy Drivers!

Ååååh vad irriterad jag blir på alla bilister som inte kan köra som folk! Sen jag flyttade ner hit, så råkar jag ut för dem hela tiden!

Som i morse när jag skulle till praktiken, då ligger det en *censur* rätt bak i mina baklyktor och trycker för att han vill att jag ska gå åt sidan. Jag lovar att hade han kommit 1 cm närmre så hade jag haft honom i skuffen. Så det var ju bara att gå åt sidan. Och så kommer han en bil längre fram. *suck* Va f.a.n kan de inte vänta och hålla tempot som alla andra??

Sen när jag skulle hem körde en om mig i en kurva, i säkert 80, och in i 50-zon och bara gasar iväg. GAAAH!!

------------

Helgen var trevlig, mamma var här på besök och vi åt lite mat och tog oss nån grogg på fredag, sen var de iväg på loppis på lördag när vi var och kollade in festlokalen lite mer. Vi ställde upp borden som de ska vara, kollade så allt glas fanns o.s.v. Det gjorde det, så nu är man lugn på den fronten iaf.
På lördagkväll var vi hem till Thommys bror och hans tjej, som fyllt år. Massa god mat, men vi åkte hem i bra tid, spelade lite sällskapsspel och nattade i god tid så de skulle orka upp på söndag.

-------------------------------

Idag var det ny vecka.. *gäsp* trött och seg, men jag hoppas denna veckan blir lite bättre än förra, då var jag så himla trött.

----------------------------------------





------------------

Nä nu ska jag förbereda middagen! So Long!


1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, Chris sitter jämt o svär på holländska i bilen, de kan inte köra som folk här heller:) -J